Sted: digitalearsmoter.no – ingen påmelding – alle medlemmer vil motta SMS

Tid:    26. februar kl. 08:00 til 6. mars kl. 12:00

Alle årsmøtepapirer ligger nå ute under ”Styre og stell”.

Fysisk årsmøte på Gardermoen den 6. mars er avlyst. Selve årsmøtet avholdes gjennom løsningen til digitalearsmoter.no (OBOS løsning). Her kan det stemmes og legges inn innlegg i hele perioden. Alle medlemmer vil motta en SMS fra digitalearsmoter.no. Vi bruker telefonnumre fra vårt medlemsregister. Sjekk derfor gjerne at du står oppført med riktig telefonnummer og e-postadresse i NKKs medlemsregister. Dette kan du sjekke opp på «mine sider» på dogweb. https://www.dogweb.no/user/profile

Medlemsmøtet 2021 – avholdes digitalt

Sted:  Teams – påmelding til styret@buhundklubben.no

Tid:    lørdag 6. mars kl. 13:00

Resultater av helseundersøkelsen 2020 vil bli presentert.

Påmelding til styret@buhundklubben.no innen 3. mars.

Medlem av Norsk Buhundklubb?

Lurer du på om du skal fornye ditt medlemskap, eller kanskje melde deg inn for første gang?

Alt arbeid i Norsk buhundklubb og de fleste raseklubber er dugnadsbasert. Det legges ned utallige timer hvert år for å ivareta rasehundenes helse, skape aktivitet og bidra til et sunt og positivt hundehold til glede for både hunder, hundeeiere og samfunnet forøvrig. Som medlem av Norsk buhundklubb viser du at du støtter opp om det arbeidet som legges ned i å sikre buhundens helse, og aktiviteter knyttet til rasen vår. Du viser at du setter pris på at noen bruker av sin tid for at vi også i fremtiden skal kunne få ha i hus den buhunden som vi alle er så inderlig glad i. Jeg håper inderlig at du, og alle andre som lurer på om de skal fornye medlemskapet sitt, eller melde seg inn for første gang, gjør det.

Du kan melde deg inn via NKKs nettside www.nkk.no

Sted:  Thon Hotel Oslo Airport (Balder allé 2, 2060 Gardermoen)

Det blir middag etter årsmøtet – for de som har lyst og anledning.

Årsmøte 2020

Årsmøtet ble avholdt lørdag 15. januar 2020 på Scandic Gardermoen hotell Vi takker for et godt årsmøte, med hele 26 deltakere. Årsmøtepapirer og protokoll fra årsmøtet finner du under

Årsmøtepapirer og protokoll fra årsmøtet finner du under styre og stell, her blir alle årsmøtepapirer lagt ut.